مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1396 ساعت 08:252017-10-26اقتصادي

بر هم زدن قاعده نرخ سود سپرده به زیان همه است


" عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران بر رعایت نرخ های 10 و 15 درصدی سود سپرده اعلامی بانک مرکزی تاکید کرد و خواستار وحدت رویه روابط عمومی بانکها در حمایت از روند کاهش هزینه تجهیز منابع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، با اشاره به نقش 80 درصدی نظام بانکی در تامین مالی و حمایت از شکل گیری اغلب بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور، بر حراست از نرخ های قانونی سود سپرده ها و پرهیز در رقابت نادرست تجهیز منابع گران تاکید کرد.

وی گفت: افزایش نرخ سود سپرده، موجب افزایش هزینه تجهیز منابع و بالا رفتن نرخ تامین مالی برای سایر بنگاه های تولیدی می شود و ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانکها در شرایط فعلی، نهایتا خود را به شکل افزایش مطالبات معوق در ترازنامه بانک ها نشان خواهد داد.

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران با بیان اینکه سرنوشت بانک های کشور در مواجهه با نرخ های سود به هم متصل است، افزود: زمانی که برای یک بانک یا موسسه مشکلی در این زمینه به وجود می آید، باید با کمک و همکاری سایر بانکها این مشکل را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر هم زدن قاعده نرخ سود سپرده به زیان همه است

بر هم زدن قاعده نرخ سود سپرده به زیان همه است