مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 15:162017-10-24بين الملل

سفیر تاجیکستان در روسیه: تشدید افراط گرایی در بین مهاجرین کاری تاجیک صحت ندارد


سفیر تاجیکستان تشدید افراطگرایی در میان مهاجران کاری تاجیک در روسیه را بی پایه و اساس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، امام الدین ستار اف سفیر تاجیکستان در مسکو تشدید روند افراط گرایی در میان مهاجران کاری تاجیک در روسیه را بی پایه و اساس خواند.

وی در ادامه تاجیکستان را یکی از نخستین کشورهای فضای شوروی سابق خواند که پیرامون گسترش ایده های مخرب سازمان افراطی و تروریستی داعش در قلمرو کشورهای مستقل مشترک المنافع ابراز نگرانی کرده است.

ستاراف ادامه داد: دوشنبه با پشت سر گذاشتن جنگ داخلی و بیشترین آسیب از حضور گروه های افراطی در این کشور همواره هشدار داده بود که مبلغان افراطی به ویژه در میان مهاجران کاری در روسیه فعال هستند.

وی اظهارات مفتی شهر مسکو پیرامون تشدید افراط گرایی در میان مهاجران کاری تاجیک در روسیه را شگفت انگیز، بی پایه و با عدم درک درست وضعیت مرتبط دانست.

سفیر تاجیکستان اضافه کرد: البته برخی حقایق در خصوص پیوستن مهاجران کاری تاجیک وجود دارد اما به طور کلی صحبت کردن در مورد افراطی شدن کل جمعیت تاجیک های مقیم این کشور درست نیست.

وی در ادامه افزود: در قلمرو روسیه تنها حدود 800 هزار مهاجر کاری تاجیک کار و فعالیت می کنند و تاجیکستان از نظر تعداد مهاجران کاری در قلمرو روسیه در میان کشورهای همسود در رتبه سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر تاجیکستان در روسیه: تشدید افراط گرایی در بین مهاجرین کاری تاجیک صحت ندارد

سفیر تاجیکستان در روسیه: تشدید افراط گرایی در بین مهاجرین کاری تاجیک صحت ندارد