مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 09:552017-10-18اقتصادي

پلمب سکه های طلا را باز کنید


در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر و در حال حاضر دست به دست می شود که از شهروندان درخواست می کند نسبت به خرید سکه های پلمب شده دقت بیشتری داشته باشند و این کلیپ را منتشر کنند تا سر دیگران کلاهی نرود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نخستین باری نیست که کلیپ هایی با این مضمون در فضای مجازی منتشر می شود، در آخرین کلیپ که مربوط به مهر ماه سال جاری است، فردی مدعی است یکی از سکه های تولید شده در تهران، تقلبی است و تولیدکننده با کمترین ابایی نام کارگاه، شماره تماس و آدرس خود را بر روی سکه قرار داده است و حتی پس از پیگیری وی حاضر به قبول تقلبی بودن سکه نیست و فرد شاکی را به دلیل باز کردن پلمب سکه و پیگیری این موضوع نیز تهدید می کند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور در خصوص این کلیپ گفت: اخیرا در فضای مجازی کلیپی منتشر شده که تولید سکه طلای تقلبی را به اتحادیه طلای تهران نسبت داده، اما آقای کشتی آرای رییس اتحادیه طلا کشور آن را به شدت تکذیب کرد.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تمهیداتی که اتحادیه طلا و جواهر اصفهان برای اطمینان مردم مبنی بر اصل بودن سکه ها در نظر گرفته، اظهار کرد: اتحادیه اصفهان هولوگرم های خاصی را برای سکه های طلا طراحی کرده است، هم چنین از کاغذ اسکناس و جوهر خاص که باید از آلمان وارد شود در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب سکه های طلا را باز کنید

پلمب سکه های طلا را باز کنید