مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 00:002017-10-14فرهنگي

تصمیم تازه درباره فیلم «رستاخیز»: نمایش خارجی آری، اکران داخلی همچنان نه!


به لحاظ تکنیکی هم نمی توانیم به چهره نور بتابانیم/ تا تکلیف رستاخیز روشن نشود فیلم دیگری نمی سازم - تصمیم تازه درباره فیلم رستاخیز : نمایش خارجی آری، اکران داخلی همچنان نه! " به لحاظ تکنیکی هم نمی توانیم به چهره نور بتابانیم/ تا تکلیف رستاخیز روشن نشود فیلم دیگری نمی سازم عصر ایران- کارگردان فیلم رستاخیز از تازه ترین تصمیم وزارت ارشاد درباره این فیلم خبر داد وگفت: با نمایش خارجی آن موافقت شده اما اکران داخلی همچنان منوط به اعمال تغییرات و اصلاحاتی است که از نظر من امکان پذیر نیست.

فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش تنها فیلم تاریخ سینمای ایران است که به صورت مستقیم به متن واقعه عاشورا می پردازد اما به خاطر نمایش چهره فردی که نقش حضرت ابالفضل العباس (س) را بازی می کند و به رغم برخورداری از مجوزهای مربوطه در پی مخالفت هایی اجازه نمایش نیافته است.

کارگردان فیلم ،غروب شنبه 22 مهر ماه میهمان برنامه چهل چراغ در شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران با اجرای محمد رضا شهیدی فر بود تا درباره هنر عاشورایی بگوید و این که چرا تعداد فیلم های ساخته شده درباره واقعه عاشورا در سینمای ایران این قدر کم است اما چنان که پیش بینی می شد تا نوبت به بحث فیلم رستاخیز رسید سفره دل گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم تازه درباره فیلم «رستاخیز»: نمایش خارجی آری، اکران داخلی همچنان نه!

تصمیم تازه درباره فیلم «رستاخیز»: نمایش خارجی آری، اکران داخلی همچنان نه!