مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1396 ساعت 08:552017-10-05پزشكي

خواص درمانی قاشق دمنوش


پژوهشگران کشور به منظور تولید بهینه دمنوش ها در اجرای یک طرح ابداعی قاشق حاوی گیاهان دارویی عرضه کردند که به گفته آنها این محصول از خواص پروبیوتیک برخوردار است.

بهروز مرادی، مجری طرح قاشق سینرژیک در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر تقویت سیستم ایمنی بدن، اظهار کرد: بسیاری از بیماری های مزمن به ویژه بیماری های گوارشی به دلیل از بین رفتن سیستم ایمنی بدن بروز می کند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات علمی نشان می دهد استفاده همزمان از پروبیوتیک ها و گیاهان دارویی اثرات بیشتری دارد، از این رو به این مواد محصولات سینرژیک می گویند.

مرادی از اجرای تحقیقاتی در این زمینه خبر داد و یادآور شد: بر این اساس طرح "قاشق دمنوش سینرژیک" را در دستور کار قرار دادیم.

مجری طرح، قاشق سینرژیک را محصولی با کاربرد ساده متشکل از گیاهان سلامت بخش دانست و اظهار کرد: این قاشق علاوه بر گیاهان دارویی حاوی باکتری های پروبیوتیک است و به دلیل خواص درمانی در گروه غذاهای فراسودمند قرار گرفته است.

مرادی، با بیان اینکه تکنولوژی این محصول توسط طب سنتی چین آغاز شد، ادامه داد: تیم تحقیقاتی ما پس از انجام مطالعاتی موفق به بومی سازی این محصول بر طبق طب بوعلی شد.

وی به بیان جزییات این طرح پرداخت و توضیح داد: گیاهان این دمنوش در قالب قاشق یکبار مصرف قابل تجزیه بسته بندی شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص درمانی قاشق دمنوش

خواص درمانی قاشق دمنوش