مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 04:562017-09-20فرهنگي

نرگس ضامنی تحلیل فیلم فصل کرگدن از دیدگاه جنگ رسانه ای


یکی از فیلم هایی که در سال های اخیر ساخته شد و جبهه استکبار حمایت های بی سابقه ای از آن انجام داد، فصل کرگدن است.

استفاده از بازیگران مشهور، - بهترین کارگردان هنری (بهمن قبادی-علی دریایی) همان طور که پیش تر ذکر شد جبهه استکبار حمایت های بی سابقه ای از این فیم انجام داد که جایزه باران فیلم در جشنواره های متعدد، ازجمله کمک های برای برجسته شدن این فیلم است.

برخی واکنش ها به فیلم رادیو فردا به عنوان بلندگوی فارسی زبان دشمن در حمایت از این اثر دروغین این گونه می نویسد: کارگردان با ارجاع به روند بازجویی ها و محاکمه های دهه ی نخست انقلاب توانسته در پس لایه های ظریف روایت قصه اش ماهیت نمونه وار یک انقلابی متعهد تازه به قدرت رسیده را به تصویر بکشد.

مصادره ی بی حساب وکتاب اموال مردم، فحاشی و بی اخلاقی و پرسش درباره ی رختخواب و روابط خصوصی متهمان، طلاق های اجباری زوج های زندانی و گشودن عقده های جنسی در پی تصاحب قدرت، بخش هایی از واقعیت های تاریخی پس از انقلاب 57 است که لابه لای روایت فیلم به آن ها اشاره شده؛ به گونه ای که هر فرد آسیب دیده از جمهوری اسلامی می تواند بخشی از گذشته ی تلخ خود را در آن بازببیند.

در این روند، چهره ای که قبادی از حزب اللهی های انقلابی ترسیم کرده -به تعبیر سینمای او- به اندازه ی خود واقعیت آن روزگار، هراس انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرگس ضامنی تحلیل فیلم فصل کرگدن از دیدگاه جنگ رسانه ای

نرگس ضامنی تحلیل فیلم فصل کرگدن از دیدگاه جنگ رسانه ای