مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1396 ساعت 14:402017-09-10سياسي

نگاهی به مشکلان فعالان عرصه چاپ در خراسان شمالی


صنعت چاپ یکی از مهمترین صنایع در جهان است به گونه ای که برخی از کشورهای پیشرفته این صنعت را در اولویت اول تا پنجم فعالیت های خود تعریف کرده و بودجه های بسیاری را صرف این مهم می کنند اما متأسفانه در ایران این صنعت به خوبی شناخته شده نیست و گاه مورد غفلت واقع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صنعت چاپ در استان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است زیرا فعالان این عرصه با مشکلات فراوان به فعالیت خود ادامه می دهد و نیاز است برای رفع این مشکلات تلاش شود.

حیدر قلی ابراهیمی، رییس انجمن صنعت چاپ خراسان شمالی با اشاره به مشکلات فعالان این صنعت به ایسنا اظهارکرد: نیروی ماهر در حوزه صنعت چاپ در استان وجود اما اگر دستگاه های موجود دچار نقص شود تعمیرکار ماهر وجود ندارد.

به علت نبود نیروی تعمیرکار در استان باید برای رفع عیب یک دستگاه که شاید در تهران با 20 هزار تومان انجام شود، باید در استان به منظور رفت و آمد و اسکان تعمیرکار از تهران به این منطقه 500 هزار تومان هزینه شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد کارهای چاپی به واسطه کانون های تبلیغات و تایپ و تکثیری ها از استان خارج می شود، افزود: افرادی از کانون های تبلیغات به ادارات، نهاد و سازمان ها مراجعه کرده و به دلیل عدم آگاهی لازم، ادارات کارهای چاپی خود را به آنان سفارش می دهند بدین ترتیب نقدینگی به خارج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مشکلان فعالان عرصه چاپ در خراسان شمالی

نگاهی به مشکلان فعالان عرصه چاپ در خراسان شمالی