مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 09:062017-08-26بين الملل

طوفان هاروی فاجعه بار خواهد بود


طوفان دریایی هاروی همزمان با نزدیک شدن به سواحل تگزاس قدرت گرفته است و همین موضوع منجر به اعلام حالت فوق العاده در ‏ایالت تگزاس آمریکا و تخلیه مناطق ساحلی و انتقال هزاران نفر به مناطق امن تر شد.

- طوفان دریایی "هاروی" همزمان با نزدیک شدن به سواحل تگزاس قدرت گرفته است و همین موضوع منجر به اعلام حالت فوق العاده در ‏ایالت تگزاس آمریکا و تخلیه مناطق ساحلی و انتقال هزاران نفر به مناطق امن تر شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، طوفان "هاروی" جمعه شب به سواحل ایالت تگزاس آمریکا و حدود 50 کیلومتری شرق شهر کورپوس کریستی Corpus Christi رسید.

مقام های تگزاس در مناطق بسیاری از این ایالت با اعلام حالت فوق العاده، دستور تخلیه خانه ها در مناطق ساحلی تگزاس را ‏صادر کرده اند.

مرکز ملی رصد طوفان های هاریکن آمریکا، موسوم به ‏The National Hurricane Center"‎" هشدار داده است که باران ها و ‏سیلاب بسیار مخرب و مرگباری در روزهای آینده در مناطق مختلف این ایالت رخ خواهد داد.

‏ "دنیس فلتگن" سخنگوی مرکز ملی رصد طوفان های هاریکن آمریکا گفته است: ما پیش بینی می کنیم که این روند ادامه پیدا کند ‏تا زمانی که طوفان در ساحل فرود بیاید.

‏ پیش بینی های هواشناسی حاکی از رسیدن سرعت باد به 210 کیلومتر در ساعت و حدود یک متر باران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان هاروی فاجعه بار خواهد بود

طوفان هاروی فاجعه بار خواهد بود