مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1396 ساعت 13:402017-08-02سياسي

12 شهریور ماه پنجمین دوره شوراها آغاز به کار می کند


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روزی بین 25 مرداد ماه تا 12 شهریور می تواند زمان آغاز به کار پنجمین دوره شوراها باشد که این روز را وزارت کشور تعیین می کند.

- محمد محمودی شاه نشین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص زمان آغاز پنجمین دوره شوراها، اظهار داشت: گفته می شود اصلاحاتی که در قانون شوراها ایجاد شد و در فروردین ماه سال جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، روز 9 مردادماه به تایید شورای نگهبان رسیده است که در این صورت روال عادی اجرای قانون طی می شود.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها بیان کرد: 15 روز بعد از تایید شورای نگهبان در خصوص قوانینی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد، آن قانون قابلیت اجرا پیدا می کند، بنابراین از 25 مرداد تا 12 شهریور ماه مهلت وجود دارد تا وزارت کشور یک روز را تعیین کند که پنجمین دوره شورا آغاز به کار کند.

وی با بیان اینکه 12 شهریور ماه سال 92 چهارمین دوره شوراها آغاز به کار کرد، افزود: در اصلاحات جدیدی که در قانون انجام شده، آمده است که 13 مرداد ماه دوره چهارم شوراها به پایان می رسد و از 14 مرداد ماه دوره پنجم شوراها آغاز به کار می کند.

محمودی شاه نشین متذکر شد: در قانون نیامده است که به محض تایید شورای نگهبان، این قانون لازم الاجراست و به همین جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شهریور ماه پنجمین دوره شوراها آغاز به کار می کند

12 شهریور ماه پنجمین دوره شوراها آغاز به کار می کند