مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 08:112017-07-26سياسي

آیت الله گرامی تشریح کرد علل بالا رفتن سن ازدواج


اگر خواستگاری با ویژگی های مثبت آمد نباید دختر پاسخ منفی بدهد که از دست دادن نعمت فرد صالح موجب محرومیت از زندگی صحیح می شود و بعدها مواردی قبول می کند که چه بسا موجب پشیمانی و یادآوری گذشته و ملامت خودش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، آیت الله محمد علی گرامی در گفتگو با تابش کوثر درباره بالا رفتن سن ازدواج گفت:زمانی که دختران در سنین جوانی ازدواج می کنند آن شور و نشاط جوانی یک طراوتی به زندگی می بخشد که با تاخیر در ازدواج این نشاط تغییر می کند و آن وضع اولیه را ندارد.

ایشان در ادامه افزود: در گذشته که در سنین جوانی ازدواج ها صورت می گرفت قوام بنیان خانواده بیشتر از زمان ما بود و در آن موقع صحبت از طلاق و مانند ان را کمتر می شنیدیم اما در حال حاضر شنیدن طلاق عادی شده است.

این مدرس درس خارج فقه حوزه تشریح کرد:تن به مسئولیت ندادن پسرها یکی از علل بالا رفتن سن ازدواج است که فکر می کنند زندگی دشوار است و مسئولیت پذیری را تحمل نمی کنند.

تاخیر در ازدواج به ضرر نشاط دختران و بنیان خانواده و جامعه حضرت آیت الله گرامی عامل دیگر را مهریه های سنگین و توقعات زیاد خانواده دختر دانست و اظهار کرد:دخترانی به همراه خانواده به علما و صلحا متوسل می شوند که برای فراهم شدن اسباب ازدواج دعا کنند ولی به محض اینکه خواستگاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله گرامی تشریح کرد علل بالا رفتن سن ازدواج

آیت الله گرامی تشریح کرد علل بالا رفتن سن ازدواج