مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 12:412017-07-25سياسي

الیاس نادران: تفکیک وزارتخانه ها یک کار غیراصولی و اشتباهی بزگ است


در زمانی که ادغام وزارت خانه ها صورت گرفت این یک اقدام سیاسی نبود که اکنون دولت به دنبال تفکیک سیاسی وزارت خانه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، الیاس نادران، عضو دیده بان شفافیت و عدالت در گفت و گو با راه دانا؛ در خصوص لایحه تفکیک وزارت خانه ها که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است گفت: قرار نبود آقای روحانی به عقب برگردد اما اکنون وی به خیلی قبل تر بازگشته است.

وی با انتقاد از عملکرد وزرای دولت یازدهم تصریح کرد: بحث تفکیک وزارت خانه ها اساسا مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت چرا که این موضوع اصلا کارشناسی نبوده و به نظر می رسد پشت پرده های سیاسی داشته باشد.

عضو دیده بان شفافیت و عدالت در ادامه گفت: در زمانی که ادغام وزارت خانه ها صورت گرفت این یک اقدام سیاسی نبود که اکنون دولت به دنبال تفکیک سیاسی وزارت خانه هاست؛ در سال های گذشته ادغام وزارت خانه ها در جهت منافع ملی و کمک بیشتر به صنعت کشور صورت گرفت اما همچنان دولت دلیل قابل توجهی برای تفکیک مطرح نکرده است.

نادران با تاکید بر اینکه ادغام وزارت خانه ها در گذشته مبنای کارشناسی داشت و از جهات زیادی در مجلس بررسی شد عنوان کرد: دفاع نمایندگان از ادغام وزارت خانه ها کاملاً کارشناسی شده بود و تبعات خوبی هم داشت اما به عقیده من تفکیک وزارتخانه ها در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیاس نادران: تفکیک وزارتخانه ها یک کار غیراصولی و اشتباهی بزگ است

الیاس نادران: تفکیک وزارتخانه ها یک کار غیراصولی و اشتباهی بزگ است