مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 11:052017-06-24ورزشي

توقف اصلاح زمین کمپ تیم های ملی با تغییر مدیریت در آکادمی


با تغییر رییس مرکز ملی فوتبال، روند اصلاح زمین شماره یک و دو تیم های ملی متوقف شده و هنوز کشت چمن زمین شماره 2 به پایان نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آغاز اصلاحات در کمپ تیم های ملی فدراسیون فوتبال که شامل ترمیم و کشت چمن های زمین شماره یک و دو بود، این پروسه باز هم به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده و با تغییر رییس آکادمی ملی فوتبال گویا پروسه اصلاح در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است.

چند ماه قبل داود پرهیزکار، رییس پیشین آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد که مناقصه کشت چمن زمین شماره دو انجام شده و بعد از مدت کوتاهی کشت چمن انجام خواهد شد و هم چنین فیفا با تامین منابع برای اصلاح و کشت چمن در زمین شماره یک هم موافقت کرده است.

با گذشت حدود دو ماه از آن موقع، محمد قاسمی، رییس جدید آکادمی ملی فوتبال در این باره اظهار کرد: فعلا هیچ کاری بر روی این زمین ها انجام نشده و من هم با توجه به این که به تازگی این سمت را بر عهده گرفته ام به طور کامل در جریان امور نیستم.

او در پاسخ به این سوال که چرا زمین شماره دو به مرحله کشت نرسیده است؟ گفت: تشخیص مدیران فدراسیون این بوده که کشت انجام نشود.

حتما منابع مالی تامین نشده است.

به دنبال انجام این کارها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اصلاح زمین کمپ تیم های ملی با تغییر مدیریت در آکادمی

توقف اصلاح زمین کمپ تیم های ملی با تغییر مدیریت در آکادمی