مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 16:102017-05-11سياسي

معارفه اعضای جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در لاهیجان


این مراسم امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد - "، مرکز گیلان روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گیلان ، مراسم معارفه اعضای جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در لاهیجان امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم با تاکید بر برگزاری انتخاباتی امن و سالم گفت : داوطلبان انتخابات شهر و روستاها می بایست در چارچوب قانون حرکت کنند.

محمد احمدی فرماندار افزود : ما به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم به کار می گیریم ، لذا داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستاها می بایست در چارچوب قانون حرکت کنند.

وی گفت : افرادی که به شورا راه پیدا می کنند باید تلاش آن ها بر این باشد تا مردم احساس خوشبختی و امنیت کرده و از آرامش اجتماعی برخوردار باشد.

دبیر و سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان نیز با اشاره به اینکه هر مسوولی در هر مقامی باید برای تامین و فراهم کردن آرامش و احساس امنیت واقعی حیات اجتماعی مردم تلاش کند ، اظهار داشت : هیات عالی نظارت بر انتخابات شورها های شهر و روستا در استان ، در این دوره از انتخابات، نسبت به حفظ آبرو و حیثیت افراد تمام تلاش خود را به کار بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه اعضای جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در لاهیجان

معارفه اعضای جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در لاهیجان