مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 ساعت 12:252017-05-04سياسي

تحت تأثیر هیچ شخص یا گروه سیاسی قرار نمی گیریم


عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان گفت: مستقل تصمیم می گیریم و توجه به نقطه نظرات و توصیه ها نداریم و این اطمینان را به مردم استان می دهم به نحو مطلوب انجام وظیفه می کنیم تا حقی از هیچ کس ضایع نشود.

- حسین هاشمی تختی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده داوطلبین رد صلاحیت شده، افزود: در بحث تأیید صلاحیت ها، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جلسات خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: پرونده ها منتقل شده به هیئت عالی نظارت استان و با دقت به این پرونده ها رسیدگی می شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

هاشمی تختی با اشاره به این که استعلام از دستگاه های مربوطه اخذ شده است، اضافه کرد: آن پرونده هایی که نیاز به تحقیقات محلی داشته است، این روند انجام شده و علاوه بر آن افرادی که در مرحله اول صلاحیت شان رد شده به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورها در استان دعوت شده است.

این مقام مسئول با بیان این که با این افراد در حال مصاحبه هستیم تا ابهاماتی که در پرونده شان وجود دارد از زبان خودشان بشنویم، عنوان کرد: نهایتاً تصمیم لازم و دقیق گرفته شود تا حقی از کسی پایمال نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت تأثیر هیچ شخص یا گروه سیاسی قرار نمی گیریم

تحت تأثیر هیچ شخص یا گروه سیاسی قرار نمی گیریم