مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-05-01سياسي

انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی


رییس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در خراسان جنوبی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، مظهر مردم سالاری دینی است.

- محمد دیمه ور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: افرادی که در معرض انتخاب مردم قرار می گیرند، باید ویژگی های کارگزار جمهوری اسلامی را دارا باشند.

وی افزود: صداقت، تقوا، عدالت، داشتن شایستگی تصدی آن پست و منصف بودن از جمله ویژگی های فردی است که می خواهد به عنوان رییس جمهور به مردم خدمت کند.

رییس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در خراسان جنوبی ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید دارای برنامه باشند، صادقانه در حوزه های مختلف به بیان برنامه های خود بپردازند و از شعار و ابهام گویی دوری کنند تا مردم شناخت کافی نسبت به کاندیداها به دست آورند و براساس شناخت خود در انتخابات شرکت کنند.

دیمه ور در خصوص ضرورت رعایت اخلاق در مناظرات و انتخابات، افزود: کاندیداها و افراد در ستادهای مرکزی در کشور، باید بدانند که در کشور بیشتر از هر چیز، به هم بستگی ملی نیاز داریم.

وی با بیان این که انتخابات تقویت کننده سرمایه نظام است، تصریح کرد: هرکدام از کاندیداها در مناظرات و فضای تبلیغاتی باید از برنامه های خود دفاع کنند و نیازی به تخریب، تهمت و افترا نسبت به کاندیداهای دیگر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی

انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی