مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:112017-04-30فرهنگي

تهیه کننده رستاخیز تعیین خسارت 15 میلیاردی را تکذیب کرد


تقی علیقلی زاده تهیه کننده رستاخیز خبرهای منتشر شده مبنی بر صدورِ محکومیت و جریمه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پرونده قضایی این فیلم را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"،این روزها هیات حکمیت در حال بررسی و تعیین وضعیت این فیلم سینمایی است و در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر محکومیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پرداخت 15 میلیارد تومان به واسطه ممانعت از اکران فیلم رستاخیز با وجود صدور پروانه نمایش منتشر شد و همین خبرها از پرداخت 1.

5 میلیارد تومانی به عنوان اولین بخش از غرامت به سرمایه گذاران این فیلم سینمایی حکایت داشت اما آن گونه که صاحبان این فیلم می گویند هنوز وضعیت پرونده شکایتِ قضایی عوامل این فیلم سینمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقطه مشخصی نرسیده است.

تقی علیقلی زاده تهیه کننده رستاخیز درباره روند قضایی این پرونده گفت: شکایت ما به دیوان عدالت اداری که منجر به محکومیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد ، به دورانِ آقایان جنتی و ایوبی باز می گردد.

در همان زمان سازمان سینمایی درخواستِ تجدیدنظر داد که این دادگاه احتمالاً در آبان ماه برگزار می شود.

در صورتِ محکومیت قطعی سازمان سینمایی در شعبه تجدیدنظرِ دیوان عدالت اداری ، زمینه شکایت حقوقی متکی بر رای دیوان برای تعیین خسارت فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده رستاخیز تعیین خسارت 15 میلیاردی را تکذیب کرد

تهیه کننده رستاخیز تعیین خسارت 15 میلیاردی را تکذیب کرد