مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 13:162017-04-27سياسي

سفر شریعتمداری به قم با هدف آغاز به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی انجام شد


یکی از مسئولان روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: سفر شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی به قم با هدف اغاز بکار ستاد انتخاباتی روحانی به ریاست علیزاده طباطبایی و تشکیل شورای عالی ستاد روحانیون حامی روحانی در قم انجام شد.

- یکی از مسئولان روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در پاسخ خبرنگار گروه انتخابات " گفت: سفر آقای شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی به قم با هدف اغاز بکار ستاد انتخاباتی روحانی به ریاست علیزاده طباطبایی و تشکیل شورای عالی ستاد روحانیون حامی روحانی در قم بدلیل نقش و اثر مهم حوزه های علمیه این شهر مقدس در ایجاد مشارکت عامه مردم در انتخاباتی سرنوشت ساز و حماسی دارد، انجام شد.

‎وی همچنین افزود: در جریان این سفر مهم رییس ستاد انتخاباتی روحانی جلسه ای با جمعی از آیات و فضلا و اساتید حوزه علمیه قم که حمایتشان از خدمات دولت یازدهم و تمایلشان و اظهار لطفشان به روحانی را بارها ابراز فرموده بودند برگزار کرد، در جلسه مذکور شورای عالی و هیات اجرایی ستاد روحانیت حامی دکتر روحانی با نظر و مشورت و رای این جمع انتخاب و آغاز بکار کرد .

‎این عضو ستاد روحانی بیان داشت: تقارن این سفر با سالروز شهادت امام هفتم موسی بن جعفر (ع) موجب شد که ایشان در نمازها و مجالس عزاداری برخی از ایات عظام و مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر شریعتمداری به قم با هدف آغاز به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی انجام شد

سفر شریعتمداری به قم با هدف آغاز به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی انجام شد