مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 فروردین 1396 ساعت 15:162017-04-15سياسي

رییس جمهور انقلابی آینده دست چپاولگران را از صندوق ذخیره فرهنگیان کوتاه کند


نخبگان فرهنگی کشور در بیانیه اختتامیه نشست کشوری خوداعلام کردند: از رییس جمهور انقلابی آینده می خواهیم با برنامه ریزی واقدام قاطع نسبت به رفع تبعیض درپرداخت حقوق میان فرهنگیان وسایرکارمندان از جمله کارمندان ریاست جمهوری و اساتید دانشگاه اقدام نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، نخبگان فرهنگی کشور در بیانیه اختتامیه نشست کشوری خود که در مسجد الرحمن برگزار شد، اعلام کردند: از رییس جمهور انقلابی آینده می خواهیم با برنامه ریزی واقدام قاطع نسبت به رفع تبعیض در پرداخت حقوق میان فرهنگیان وسایر کارمندان از جمله کارمندان ریاست جمهوری و اساتید دانشگاه اقدام نماید.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: ،ما فرهنگیان شرکت کننده در همایش نخبگان جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر موارد زیر تاکید می نماییم: الف- دعوت از همکاران عزیز فرهنگی جهت حضور گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچنانکه همواره در تمامی صحنه های پیروزی انقلاب ودفاع مقدس حماسه آفریده اند و همواره برای حل مشکلات تعلیم و تربیت تلاش مجدانه می نمایند.

ب - دعوت از همکاران عزیز فرهنگی وآحاد ملت عزیز ایران جهت رای دادن به نامزد نهایی جبهه مردمی که نسبت به حل مسائل و مشکلات جامعه فرهنگیان اقدام قاطع بعمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور انقلابی آینده دست چپاولگران را از صندوق ذخیره فرهنگیان کوتاه کند

رییس جمهور انقلابی آینده دست چپاولگران را از صندوق ذخیره فرهنگیان کوتاه کند