مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 15:162017-03-22اجتماعي

فرمانده ناجا: تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی 3 درصد کاهش داشته است


بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده ای در نوروز امسال خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی " به نقل از سایت راهور ، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت امام رضا (ع) در یکی از ورودی های شرق استان اصفهان ضمن تبریک سال جدید به همه مردم کشور اظهارداشت: بحمدالله طبق آخرین گزارش های واصله تصادفات و تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای هدایت مسافران در جاده ها و تامین امنیت آنها امسال بیشتر از سال های گذشته نیروهای خود را بکارگیری و گشت های مختلف پیاده ، خودرویی و موتوری را در سراسر کشور راه اندازی کرده است و حدود 300 هزار مامور پلیس در جاده ها و شهرهای کشور حضور فعال دارند.

فرمانده ناجا به همکاری مردم با پلیس اشاره کرد و گفت : با حضور فعال نیروهای پلیس در جاده ها و شهرها و همکاری خوبی که مردم با نیروی انتظامی دارند حوادث وتلفات جاده ای به طور چشمگیری کاهش داشته که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: پرتردد ترین محورهای کشور ، محورهای منتهی به مشهد مقدس،استان های شمالی ، استان ها جنوبی ،اصفهان، فارس و خوزستان است که میزان تردد خودروها در این جاده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی 3 درصد کاهش داشته است

فرمانده ناجا: تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی 3 درصد کاهش داشته است