مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 17:402017-03-12اقتصادي

هزینه اسکان خوابگاههای دانشگاه یاسوج تغییر نکرده است


معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: خبر افزایش شهریه خوابگاه های دانشجویی صحت ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی در سال جاری برای استفاده دانشجویان پیش بینی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه، فریبرز نیکدل افزود: هزینه اسکان در خوابگاهها که از اول سال تحصیلی تعیین شده بود، تغییری نکرده است.

وی از سطح بندی خوابگاه های دولتی و تعیین هزینه ها به صورت نظام مند خبر داد و بیان کرد: با توجه به افزایش طول ترم تحصیلی در سال جاری هزینه ای به صورت سیستمی بر میزان شهریه اول سال اضافه شده بود که قبل از ارسال نامه دانشجویان این هزینه با دستور رییس دانشگاه کسر شده بود.

معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج در خصوص ودیعه خاطرنشان کرد: دانشجویان در ترم اول ودیعه که هم اکنون 50 هزار تومان است واریز می کنند و پس از فارغ التحصیلی به آنها پرداخت خواهد شد اما در پایان هر سال تسویه آن ممکن نخواهد بود.

نیکدل تصریح کرد: هزینه خوابگاه ها بر اساس سطح بندی و سیستمی تعیین شده و بر اساس امکانات رفاهی نرخ آن متفاوت است که سطح خوابگاه های دانشگاه یاسوج درجه دو تعیین شده و هزینه خوابگاه های دو، چهار تا 6 نفره متفاوت خواهد بود، به گونه ای که هزینه دو نفره در هر ترم 265 هزار تومان و چهار نفره 211 هزار تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اسکان خوابگاههای دانشگاه یاسوج تغییر نکرده است

هزینه اسکان خوابگاههای دانشگاه یاسوج تغییر نکرده است