مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1395 ساعت 18:302017-03-07اجتماعي

هنر به کمک ارتقای فرهنگ ترافیک می آید


معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای گروه های تئاتر خیابانی در 10 روز پایانی سال با موضوع فرهنگ ترافیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا زمردیان با بیان این مطلب افزود: در راستای آموزش های همگانی و فرهنگ سازی در قالب کمپین از خودمان شروع کنیم قرار است با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و همراهی پلیس راهور تهران بزرگ در ایام پایانی سال در 15 نقطه پر تردد شهر و 5 ایستگاه مترو به مدت 10 روز شاهد اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع ارتقای فرهنگ ترافیک باشیم.

این مجموعه از روز چهارشنبه 18 اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا روز 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی- هنری نشان دادن رفتارهای اشتباه ترافیکی شهروندان و ترویج الگوهای صحیح رفتاری در این زمینه است؛ ادامه داد: رویکرد اصلی این تئاترها موضوعاتی چون حریم عابر پیاده و رفتار صحیح عابر راننده و موتور سیکلت سوار در قبال خط سفید روش صحیح پارک، جلوگیری از پارک دوبله و فرهنگ صحیح استفاده از حمل و نقل عمومی است.

به گفته زمردیان یادآوری رفتارهای صحیح در استفاده از حمل و نقل عمومی مانند توجه به حریم شخصی افراد، روش صحیح سوار و پیاده شدن از مترو و اتوبوس، رعایت حق تقدم معلولان سالخوردگان و کودکان از جمله مفاهیمی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر به کمک ارتقای فرهنگ ترافیک می آید

هنر به کمک ارتقای فرهنگ ترافیک می آید