مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 00:202017-02-27سياسي

در طول سال مناظره پخش کنید، نه ایام انتخابات


مدیر مسئول روزنامه «آرمان» اظهار کرد: صداوسیما باید در طول سال برنامه هایی در قالب مناظره میان سلیقه های فکری و گروه های مختلف سیاسی تدارک ببیند و نه فقط در ایام انتخابات.

- مدیر مسئول روزنامه آرمان اظهار کرد: صداوسیما باید در طول سال برنامه هایی در قالب مناظره میان سلیقه های فکری و گروه های مختلف سیاسی تدارک ببیند و نه فقط در ایام انتخابات.

حسین عبداللهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های مناظره ای تلویزیون اظهار کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی باید در طول سال برنامه هایی در قالب مناظره میان سلایق فکری و گروه های مختلف سیاسی تدارک ببیند تا تضارب آرا شکل بگیرد و این مناظره ها نباید فقط مختص انتخابات ریاست جمهوری باشد.

او با بیان اینکه با توجه به تجربه های قبلی برنامه های مناظره تلویزیون نیاز به بازتعریف دارند، ادامه داد: در این سبک از برنامه ها باید به این نکته توجه کرد که مبانی اخلاقی فراموش نشده و فرهنگ و باورهای ارزشمندمان زیر سوال برده نشوند.

همچنین باید به ساختار و شکل مناظره و محتوایی که عرضه می شود، توجه تمام داشت.

به طور کلی جذابیت مناظره های انتخاباتی چنان است که می تواند نقشه راهی برای مخاطبان ترسیم کند، نقشه راهی که در انتها مخاطبان می توانند با آگاهی و شناخت انتخاب کنند که به چه کسی رای دهند و در این صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طول سال مناظره پخش کنید، نه ایام انتخابات

در طول سال مناظره پخش کنید، نه ایام انتخابات