مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 03:362017-02-08سياسي

یادداشت/ حسن رشوند ایرانی با تهدید بیگانه است


در شرایطی که ریاض حماقت، اسراییل دیوانگی و داعش کشتار را در منطقه پیگیری می کنند، ایران همچون یک صوفی آرام نجیب رفتار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " حسن رشوند در روزنامه جوان نوشت: دیروز رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سخن اخیر رییس جمهور امریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند، فرمودند: ایرانی از تهدید نمی ترسد و مردم در روز 22 بهمن با حضور در خیابان ها جواب این حرف ها و تهدیدات را خواهند داد.

ایشان با لحنی کنایه آمیز به ترامپ فرمودند: البته ما از این آقای تازه آمده متشکریم، چراکه زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی امریکا حرف های 38 ساله جمهوری اسلامی ایران را درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر امریکا ثابت کرده است.

این فراز از سخنان رهبر عظیم الشأن انقلاب دربردارنده یک مبنای قوی دینی است، چراکه در تعریف و برداشت از تهدید، دو نگاه یا رویکرد وجود دارد که در یکی تهدید را براساس چارچوب ها و مبانی ظاهری و اتفاقاتی که در بستر دنیای مادی و فرهنگ لیبرالیسم وظرفیت های وجودی تهدید در شخص، جریان یا کشوری سنجیده می شود و نگاه دوم؛ تعریف واقعی و دینی از تهدید است که رهبر معظم انقلاب بر این اساس، رفتار مردم ایران در طول 38 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن رشوند ایرانی با تهدید بیگانه است

یادداشت/ حسن رشوند ایرانی با تهدید بیگانه است