مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 13:412017-01-14اقتصادي

شیوه نامه پرداخت وام 40 میلیونی مسکن مهر تدوین شد


بانک مسکن در حالی دست به کار تدوین شیوه نامه پرداخت تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر شده است که بانک مرکزی هنوز افزایش سقف وام را ابلاغ نکرده است.

- بر این اساس اولویت افزایش 10 میلیونی با واحدهای مشکل دار و واحدهای شهر پردیس خواهد بود تا وعده های روحانی برای اتمام پروژه مسکن مهر تا قبل از دولت یازدهم رنگ واقعیت به خود بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، پس از موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر (در 14 دی ماه جاری) به 40 میلیون تومان هنوز این افزایش سقف 10 میلیون تومانی از سوی اداره اعتبارات بانک مرکزی به بانک مسکن برای اجرا ابلاغ نشده است به همین منظور بانک مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی اقدام به تدوین شیوه نامه پرداخت این تسهیلات کرده است.

بنابراین گزارش، پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی به تمام واحدهای مسکن مهر طبق شروطی خواهد بود و چون هنوز این مصوبه از سوی اداره اعتبارات بانک مرکزی به بانک مسکن برای اجرا ابلاغ نشده است ظاهرا بانک مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی قصد دارد پرداخت این تسهیلات را ابتدا برای واحدهای دارای مشکل اجرایی کند که در این میان اولویت با واحدهای مسکن مهر شهر پردیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه پرداخت وام 40 میلیونی مسکن مهر تدوین شد

شیوه نامه پرداخت وام 40 میلیونی مسکن مهر تدوین شد