مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 13:112016-12-08سياسي

آیت الله مکارم شیرازی خواستار شد توجه دقیق به ظرایف تاریخی ساخت سریال حضرت موسی(ع)


یکی از مراجع تقلید به حساسیت های ساخت مجموعه حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: این مجموعه باید با رعایت ظرافت های خاصی ساخته شود تا کسی نتواند از آن برداشت یهودستیزی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار با عوامل این مجموعه و فرزند مرحوم فرج الله سلحشور با تاکید بر استفاده بهینه از همه امکانات فیلم و سینما اظهار کرد: نباید در استفاده از امکانات بصری و فیلم و سینما، هیچ گونه محدودیتی قائل شویم و از تمام ظرفیت های موجود در این عرصه به سبب تاثیرگذاری آن باید استفاده شود.

این مرجع تقلید افزود: زندگی حضرت موسی(ع) جنبه های گوناگونی دارد و هر بخشی از آن پیام خاصی دارد که پرداختن به آنها ضروری است.

این سرمایه خوبی برای ما است تا پیام های خود را به مردم در سایه داستان های انبیاء و قرآن، برسانیم و بتوانیم اهداف فرهنگی و اجتماعی خود را پیاده کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی به حساسیت های ساخت مجموعه حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: این مجموعه باید با رعایت ظرافت های خاصی ساخته شود تا کسی نتواند از آن برداشت یهودستیزی داشته باشد، زیرا در قرآن هم آمده است که قوم حضرت موسی(ع) شامل گروه های مختلفی می شوند و عمده یهود با مسلمانان در زندگی سالم هستند، البته مانعی از آن نیست تا به فرق بین یه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی خواستار شد توجه دقیق به ظرایف تاریخی ساخت سریال حضرت موسی(ع)

آیت الله مکارم شیرازی خواستار شد توجه دقیق به ظرایف تاریخی ساخت سریال حضرت موسی(ع)