مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 15:412016-12-07ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: تنیس روی میز نباید تنها در مرکز استان پیشرفت کند


تنیس روی میز تنها در مرکز پیشرفت داشته و تا زمانی که کل استان همزمان رشد نکند و مربیان فعالیت لازم را نداشته باشند نمی توان گفت که در این رشته پیشرفت داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان کردستان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش تنیس روی میز کردستان گلایه های زیادی از فدراسیون قبلی داشتند اما اکنون با انتخاب رییس هیأت جدید امیدواریم مسائلی که در گذشته مطرح بود برطرف شود.

به گفته جولایی، رشته تنیس روی میز یکی از دو رشته پایلوت در استان بوده و همانند رشته بسکتبال همواره صاحب عنوان در سطح کشور بوده و سابقه طولانی دارد.

وی افزود: اما متاسفانه یک سری مسائل در چند سال گذشته این ورزش را از جایگاه واقعی خود دور کرد و نتوانستیم آنگونه که در شأن این رشته و پیشکسوتان آن است عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: با توجه به بزرگان و پیشکسوتانی که در این تنیس روی میز فعالیت دارند، این رشته توانست دوباره روی پای خود بایستد.

جولایی با اشاره به محدودیت ها و کمبود منابع مالی در هیأت ها عنوان کرد: ورزشکاران ما با تمامی این کمبودها مبارزه کردند و توانسته اند تاکنون عناوین خوبی در سطح باشگاهی، کشور و بین المللی کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: تنیس روی میز نباید تنها در مرکز استان پیشرفت کند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: تنیس روی میز نباید تنها در مرکز استان پیشرفت کند