مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 15:512016-11-13سياسي

در انتخابات 96 کمبود کاندیدا نداریم/ نامزدهای اصولگرا سعی کنند از حضور منصرف شوند


محمد رضا باهنر در نشست خبری ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که در محل خبرگزاری دانشجو برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا باهنر هم اکنون در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین (جام) که با حضور خبرنگاران رسانه ها در محل خبرگزاری دانشجو، در حال برگزاری است به پرسش های خبرنگاران پاسخ می دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم به اصحاب رسانه و تسلیت محسن خزاعی خبرنگار شهید صدا و سیما در سوریه ابراز امیدواری کرد همواره نور این شهدا فروزان باشد و هر قلمی که از دست سرداری می افتد سرداران بیشتری به برکت این خون جایگزین شده و درجات شان متعالی باشد.

باهنر پس از بیان این مقدمه کوتاه به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت.

* نبود ساز و کار وحدت جناح ها، هزینه آفرین است اولین پرسشی که از نائب رییس مجلس نهم پرسیده شد، در خصوص ساز و کار اجماع اصولگرایان در انتخابات پیش رو بود.

باهنر در پاسخ به این سوال به کثرت موجود میان اصولگرایان اشاره کرد و گفت: متاسفانه درحال حاضر به دلیل غیبت احزاب فراگیر و قدرتمند بخشی از انرژی مان برای وحدت درونی صرف می شود و این صرفا مخصوص ما اصولگرایان هم نیست و اصلاح طلبان هم مشابه این مشکل را دارند و البته بعضا تلاش هایشان به نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات 96 کمبود کاندیدا نداریم/ نامزدهای اصولگرا سعی کنند از حضور منصرف شوند

در انتخابات 96 کمبود کاندیدا نداریم/ نامزدهای اصولگرا سعی کنند از حضور منصرف شوند