مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:152016-10-26سياسي

قاضی عسکر: اعزام حجاج به مصلحت نیست


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: قانون جدید دولت عربستان برای افزایش هزینه صدور ویزا بر قیمت حج عمره تاثیرگذار است.

با این وضع قیمت عمره حدود 50 یا 60 میلیون ریال می شود، بنابراین مردم نیز استقبال نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام قاضی عسکر در جمع کارگزاران حج و زیارت استان خراسان شمالی درباره برپایی حج عمره اظهار کرد: در مورد عمره هدف برگزاری است، اما سعودی ها اعلام کرده اند افرادی که برای بار دوم به این سفر مشرف می شوند، باید مبلغ دو هزار ریال عربستان، در حدود 19 میلیون ریال ایران پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله برای ستاد اجرایی عمره و افراد مشغول به کار در آشپزخانه ها مشکل ساز است، زیرا به این افراد ماهیانه ویزا می دهند.

قاضی عسکر با بیان اینکه اجرای این قانون بر قیمت حج عمره تاثیرگذار است، گفت: با این وضع قیمت عمره حدود 50 یا 60 میلیون ریال می شود، بنابراین مردم نیز استقبال نمی کنند.

وی با اشاره به این که کشورهایی همانند مصر، الجزایر و مراکش نیز عمره را تحریم کرده اند، گفت: در این شرایط پذیرش این قانون و اعزام حجاج مناسب نبوده و به مصلحت مردم و کشور نیست؛ زیرا شبهه در ذهن مردم ایجاد شده است که عربستان با این پول ها در دیگر کشورها هزینه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: اعزام حجاج به مصلحت نیست

قاضی عسکر: اعزام حجاج به مصلحت نیست