مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 11:202016-10-26فرهنگي

همایش کودک، ادبیات و لذت های خواندن


دومین همایش دو سالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی در سالن سرای کتاب مؤسسه خانه کتاب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ آیین افتتاحیه این همایش با سخنرانی مجید غلامی جلیسه مدیر عامل مؤسسه خانه کتاب و نوش آفرین انصاری دبیر شورای کتاب کودک برگزار می شود.

هم اکنون کریستین آریاستر مهمان نروژی درباره چگونه ادبیات کودک، خواننده ای را در تجربه ای زیبایی شناسانه مشارکت می دهد سخنرانی می کند و همراه با آن دبیر علمی همایش ترجمه فارسی را ارائه می دهد.

قرار است در این مراسم در پنل اول مباحث نظری از جمله خواندن، ادبیات، لذت و سانسور طبقاتی لذت های شکوفایی و چالش های فراروی مطالعه با تأمل روی مفاهیم و اهداف خواندن در ایران توسط کارشناسان ارائه شود.

همچنین مباحث پنل دوم و سوم از جمله رفتار اطلاعاتی کودکان عصر جدید و توسعه منابع الکترونیک و مروری بر کتاب های داستانی واقعیت افزوده برای کودکان است که توسط کارشناسان این همایش ارائه می شود.

مراسم تا ساعت 19 ادامه دارد و فردا از ساعت 9 صبح سه پنل دیگر از جمله: درباره واکاوی نشانه های نمادین و قراردادی در هامش دو کتاب تصویری و جنسیت و هویت جنسی در کتاب های فارسی پنجم دبستان کتاب سال 1390 در مقایسه با 1354 ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کودک، ادبیات و لذت های خواندن

همایش کودک، ادبیات و لذت های خواندن