مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 15:152016-10-21بين الملل

تکذیب خبر قاچاق اسلحه ایران به حوثی ها


پادشاهی عمان خبری که مسئولان آمریکایی و غربی در رابطه با قاچاق اسلحه ایران به حوثی ها از راه عمان منتشر کرده بودند را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، پادشاهی عمان روز پنج شنبه خبر قاچاق اسلحه از مرزهایش به حوثی ها را تکذیب کرد.

هم چنین در ادامه سیاست های ایران هراسی توسط دولت سعودی روزنامه عکاظ عربستان نوشت: عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل روز پنج شنبه سکوت شورای امنیت در مقابل ادعای قاچاق اسلحه ایران به حوثی های یمن را عجیب خواند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی مدعی شد: ایران انتقال تسلیحات به حوثی ها، شبه نظامیان در حال نبرد با دولت مورد حمایت عربستان سعودی در یمن را افزایش داده است، اقدامی که تهدیدی برای طولانی شدن و تشدید جنگ 19 ماهه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش رویترز آمده است: افزایش سرعت انتقالات در ماه های اخیر که به گفته مقامات شامل موشک ها و سلاح های سبک است می تواند دردسرهای امنیتی ایالات متحده را تشدید کند که هفته گذشته به تلافی حملات موشکی ناموفق به یک ناوکش نیروی دریای ایالات متحده اهداف حوثی ها را با موشک های کروز مورد حمله قرار داد.

بسیاری از فعالیت های قاچاق اخیر از طریق عمان همسایه یمن از طریق مسیرهای زمینی که مزیت رخنه پذیری در مرز بین دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر قاچاق اسلحه ایران به حوثی ها

تکذیب خبر قاچاق اسلحه ایران به حوثی ها