مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1395 ساعت 09:162016-10-13بين الملل

اجازه شلیک به جنگنده های انگلیسی علیه روسیه داده شد


نیروی هوایی انگلیس که تعدادی جنگنده در سوریه و عراق دارد با تجهیز جنگنده های انگلیسی به موشک های پیشرفته هوا به هوا اجازه شلیک به جنگنده های روسی را به خلبانان خود داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از آنجایی که روابط غرب و روسیه همواره بدتر و بدتر شده است، نیروی هوایی بریتانیا به خلبانان خود این اجازه را داده است که به جنگنده های روسی در سوریه و عراق شلیک کنند.

به نوشته روزنامه تایمز"، خلبانان تورنادوهای بریتانیایی از برقراری ارتباط با جنگنده های روسی در حین عملیات منع شده اند ولی این جنگنده ها به موشک های هوا به هوا مجهز بوده و اجازه دارند برای دفاع از خودشان در هنگام تهدید از سوری خلبانان روسی دفاع کنند.

منبعی ناشناس به روزنامه تایمز گفته است اگر هواپیماهای بریتانیایی در شرایطی قرار بگیرند که احتمال حمله هوا به هوا وجود دارد، اولین کاری که یک خلبان بریتانیایی سعی در انجام آن خواهد داشت این است که از فضایی که در آن روس ها فعالیت دارند دور شود.

اما اگر به سوی یک خلبان انگلیسی شلیک شود یا اگر خلبانی متوجه شود که در معرض حمله قرار دارد اجازه دفاع از خود را خواهد داشت.

وی در ادامه گفت جنگنده های بریتانیایی به موشک های هوا به هوای کوتاه برد پیشرفته مجهز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه شلیک به جنگنده های انگلیسی علیه روسیه داده شد

اجازه شلیک به جنگنده های انگلیسی علیه روسیه داده شد