مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1395 ساعت 10:352016-09-10فرهنگي

اظهارات پرویز شهبازی در ونیز


فیلم «مالاریا» که در بخش افق های جشنواره ونیز حضور دارد، امروز 20 شهریور ماه و در آخرین روز جشنواره سومین و آخرین نمایش خود را در «PalaBiennale» بزرگترین سالن جشنواره ونیز با ظرفیت 1700 نفر تجربه خواهد کرد.

- فیلم مالاریا که در بخش افق های جشنواره ونیز حضور دارد، امروز 20 شهریور ماه و در آخرین روز جشنواره سومین و آخرین نمایش خود را در PalaBiennale بزرگترین سالن جشنواره ونیز با ظرفیت 1700 نفر تجربه خواهد کرد.

پرویز شهبازی کارگردان ایرانی حاضر در جشنواره ونیز در گفتگو با نشریه سینمایی اسکرین دیلی از دغدغه ساخت فیلم درباره جوانان معاصر ایران و تهران در فیلم مالاریا و .

گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز شهبازی امسال با فیلم مالاریا برای اولین بار به جشنواره فیلم ونیز آمد، فیلمی درباره یک دختر و پسر جوان که پناهگاهی موقتی در میان یک گروه موسیقی کولی در تهران پیدا می کنند.

شهبازی با قرار دادن هوشمندانه تصاویری یافت شده در یک گوشی تلفن همراه گمشده به طور همزمان تصویری شاد و غمگین از تهران معاصر و حقیقت نزول یافته جوانان ارائه می دهد.

پرویز شهبازی در این گفتگو با اسکرین درباره ابعاد گوناگون ساخت فیلم مالاریا صحبت کرد که در ادامه مشروح آن را می خوانید:** منبع الهام ساخت این فیلم چه بود و آیا این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده است؟13 سال است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات پرویز شهبازی در ونیز

اظهارات پرویز شهبازی در ونیز