مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1395 ساعت 09:462016-09-04اقتصادي

منابع مالی به عقد مدیران بانکی درآمده است نه زوج های جوان


منابع قرض الحسنه بانکی در پایان خرداد ماه در حالی بیش از 40 هزار میلیارد تومان بوده است که با یک چهارم این منابع می توان یک میلیون وام 10 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان درباره وام ازدواج گزارش داده است: منابع قرض الحسنه بانکی در پایان خرداد ماه در حالی بیش از 40 هزار میلیارد تومان بوده است که با یک چهارم این منابع می توان یک میلیون وام 10 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد، با این حال، علاوه بر آنکه بیش از 60 درصد منابع قرض الحسنه را خود بانکی ها دریافت می کنند، شبکه بانکی از زیر بار پرداخت وام ازدواج نیز شانه خالی می کند.

جزییات خلاصه دارایی ها و بدهی های شبکه بانکی که چندی پیش در سایت بانک مرکزی قرار گرفت، نشان می دهد که منابع قرض الحسنه شبکه بانکی در خرداد ماه سال 95 بیش از 40 هزار میلیارد تومان بوده است که اگر بانک ها و مؤسسات اعتباری فقط یک چهارم این پول را صرف پرداخت وام ازدواج کنند که علی القاعده باید این کار را انجام بدهند، در یک روز می توان یک میلیون وام قرض الحسنه ازدواج داد.

پرداخت یک میلیون وام ازدواج 10 میلیون تومانی در سال تنها به 10 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد، این در حالی است که منابع قرض الحسنه شبکه بانکی در پایان خرداد ماه سال 95 بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی به عقد مدیران بانکی درآمده است نه زوج های جوان

منابع مالی به عقد مدیران بانکی درآمده است نه زوج های جوان