مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1395 ساعت 00:212016-08-18ورزشي

در مشهد پنجمین فستیوال مدارس فوتبال خراسان رضوی برگزار شد


پنجمین فستیوال مدارس فوتبال خراسان رضوی عصر پنج شنبه در استادیوم فوتبال تختی مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، سید خلیل موسوی، رییس کمیته جوانان هیأت فوتبال خراسان رضوی پنج شنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین فستیوال مدارس فوتبال خراسان رضوی که در استادیوم تختی برگزار شد، اظهار کرد: در این فستیوال 25 مدرسه فوتبال در 3 رده زیر 12،11 و 10 سال حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه های فوتبال شهرستان های خراسان رضوی در این برنامه حضور دارند، افزود: بین 650 تا 700 فوتبال آموز جزو حاضران در این فستیوال هستند.

رییس کمیته جوانان هیأت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: فستیوال از امروز آغازشده است و در جمعه هفته آینده با رده سنی زیر 10 سال اختتامیه این برنامه برگزار خواهد شد.

در ادامه این فستیوال محمدمهدی برادران، رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی بابیان اینکه شعار اخلاق ورزشی و نماز در جامعه فوتبال استان امروز تبلور پیدا کرده است، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستید 2 سال پیاپی است که دو تیم فوتبال از شهر مشهد مقدس به عنوان نمایندگان ما در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که افتخار بزرگی است.

وی به ضرورت توجه به تیم های پایه فوتبال، افزود: مدارس معتبر فوتبال از مشهد و شهرستان ها امروز در این فستیوال حضور دارند که دارای مربی و زمین فوتبال هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مشهد پنجمین فستیوال مدارس فوتبال خراسان رضوی برگزار شد

در مشهد پنجمین فستیوال مدارس فوتبال خراسان رضوی برگزار شد