مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 08:562016-07-26فرهنگي

تقدیر از پهلوان «رامبد جوان» و عموهای فیتیله ای


مراسم نکوداشت از چهره های هنری فعال در حوزه ورزش زورخانه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مراسم نکوداشت برترین هنرمندان خادم فرهنگ پهلوانی عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان در تالار سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، میثم موحدی فر رییس بنیاد فردوسی گفت: امروز میزبان افرادی هستیم که گسترش دهنده فرهنگ پهلوانی هستند، از گذشته تا الان یادگارهایی از بزرگان ما به ما ارث رسیده، از کودکی همه ما خاطره ای از ورزش پهلوانی و زورخانه داشتیم.

وی ادامه داد: اگرچه امروزه فرهنگ پهلوانی با ورزش آمیخته شده، اما ما در تلاشیم تا این فرهنگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

ایثار، جوانمردی، دستگیری از نیازمندان و.

سپاسی است که خداوند در نهاد همه ما قرار داده و همه این صفات به این دلیل که در شخصیت های بزرگ تجلی کرده است، برای ما ماندگار شده و در تلاشیم تا بتوانیم فرهنگ غنی پهلوانی را گسترش دهیم.

موحدی فر در پایان صحبت های خود بیان داشت: امروز قرار است ستایشگر هنر پدیدآورنده آثاری باشیم که فرهنگ پهلوانی را در چارچوب هنر برای ما رقم زدند.

چندین سال پیش یکی از دوستان خارجی ام طی تماسی با من گفت که با دیدنم چندین تصاویر مربوط به سامورایی ها فکر کرده که فرهنگ پهلوانی ما شبیه به آنهاست، اما بعدها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پهلوان «رامبد جوان» و عموهای فیتیله ای

تقدیر از پهلوان «رامبد جوان» و عموهای فیتیله ای