مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 15:452016-07-10سياسي

هشدار فنی و حرفه ای درباره مراجعه به سایت های غیراخلاقی در امر آموزش


سرپرست راهبردی معاونت آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به فعالیت غیرمجاز برخی سایت های مهارت آموزی از مردم خواست به هیچ وجه از این شبکه ها برای آموزش فنی و حرفه ای که تبلیغات فریبنده ای هم دارند استفاده نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما "حسن عزیزی در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای مقابله با دست اندرکاران این سایت ها مراتب را از طریق پلیس فتا دنبال می کند گفت: کسانی که این سایت ها را راه اندازی کرده اند عموما افراد مسئله داری هستند و بدون رعایت شئونات جامعه اسلامی به فعالیت خود ادامه می دهند .

وی افزود: مردم برای اینکه بتوانند از آموزش های فنی و حرفه ای استفاده کنند باید به آموزشگاه های آزاد مراجعه کنند .

عزیزی یکی از برنامه های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای را تهیه پیوست الکترونیکی برای هریک از مهارت های حرفه ای استاندارد دانست و گفت: به زودی این پیوست های الکترونیکی تهیه و از طریق آموزشگاه های آزاد در اختیار مردم قرار داده می شود .

دبیر برگزاری ستاد بزرگداشت 6 مرداد روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی افزود: برگزاری مسابقات ویژه کارآموزان، مراکز تحت عنوان جام مهارت، تجهیز کامیونت برای تبلیغات سیار در سطح شهر تهران برای آشنایی عموم مردم با آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فنی و حرفه ای درباره مراجعه به سایت های غیراخلاقی در امر آموزش

هشدار فنی و حرفه ای درباره مراجعه به سایت های غیراخلاقی در امر آموزش