مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 16:562016-06-18پزشكي

درآمد پزشکان بالاتر از 100 میلیون تومان نیست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران با رد شایعات اخیر مبنی بر درآمدهای بالای 100 میلیونی پزشکان ، جزییات مربوط به میزان دریافت کارانه پزشکان و درآمد متخصصان بالینی عضو هیات علمی این دانشگاه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر صدف علی پور با اشاره به میزان کارانه پزشکان عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: یک هزار و 100 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص این دانشگاه، مشمول طرح کارانه هستند که حدود 500 نفر آنان، عضو هیات علمی تمام وقت جغرافیایی هستند و بر اساس دستورالعمل مربوطه، فقط مجاز به فعالیت در مراکز دانشگاهی هستند و هیچگونه فعالیت پزشکی در حوزه خصوصی ندارند اما سایر پزشکان غیرتمام وقت جغرافیایی می توانند هم در بیمارستان های دانشگاهی و هم در مراکز خصوصی فعالیت حرفه ای پزشکی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متوسط کارانه کل پزشکان در نیمه اول سال 94، پیش از کسر مالیات حدود 15 و متوسط دریافتی حدود 12 میلیون تومان بوده است؛ طبعا مقادیر دریافتی در دو گروه تمام وقت جغرافیایی و غیرتمام وقت متفاوت و در گروه اول که فعالیت خصوصی ندارند بالاتر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای ارائه اعداد دقیق تر، میزان دریافتی پزشکان را بر اساس محدوده های پنج و 10 میلیون تومانی طبقه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پزشکان بالاتر از 100 میلیون تومان نیست

درآمد پزشکان بالاتر از 100 میلیون تومان نیست