مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 11:502016-06-01پزشكي

لیزردرمانی موهای زائد برای چه کسانی بی فایده است؟


یک متخصص پوست، مو و زیبایی با بیان اینکه در افرادی که اختلال هورمونی دارند معمولا موهای زائد برمی گردد، گفت: در افرادی که اختلال هورمونی و اختلال سیکل قاعدگی دارند پس از انجام لیزر درمانی احتمال عود و بازگشت موهای زائد وجود دارد.

- دکتر"غلامرضا عشقی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، اظهار کرد: از لیزر درمانی برای رفع موهای زائد و از بین بردن فرورفتگی های سطح پوست و جوان سازی پوست استفاده می شود.

وی با بیان اینکه این موهای زائد بیشتر در زیربغل، چانه و نواحی زیر شکم دیده می شود، تصریح کرد: لیزر درمانی برای رفع موهای زائد معمولا طی هشت تا 10 جلسه انجام می شود.

وی گفت: در افرادی که اختلال هورمونی دارند معمولا موهای زائد برمی گردد اما به شدت آن کمتر می شود و با تکرار لیزر می توان به کاهش رشد موهای زائد کمک کرد.

این متخصص پوست،مو و زیبایی اظهار کرد: تعداد جلسات لازم برای لیزر درمانی با هدف جوان سازی پوست و از بین بردن جای جوش و فرورفتگی های صورت با توجه به نوع پوست افراد از پنج تا 10 جلسه متغیر است.

دکتر عشقی با اشاره به اینکه لیزرهای جدید هیچ گونه دردی را برای بیمار به همراه ندارد، تاکید کرد: حتما باید لیزردرمانی در محیطی بهداشتی و توسط پزشک متخصص انجام شود و از رفتن نزد افراد غیر متخصص و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیزردرمانی موهای زائد برای چه کسانی بی فایده است؟

لیزردرمانی موهای زائد برای چه کسانی بی فایده است؟