مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:452016-06-01سياسي

مسئولان روابط عمومی امین مدیران هستند


مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه های محل فعالیتشان را منتشر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری های دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، فریدون همتی در نشست صمیمی مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه با استاندار که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: روابط عمومی ها نکاتی در خصوص تعامل مدیران با آن ها را مطرح کردند، در این خصوص به مدیران در جلسات تذکر داده می شود اما باید توجه کنیم که مدیران دستگاه ها، مسئولان روابط عمومی را امین خود می دانند و در انتخاب آن از فیلترهای مختلفی استفاده می کنند و این سمت را به عهده ی هر کسی نمی گذارند.

وی افزود: معمولاً فردی برای مسئولیت روابط عمومی انتخاب می شود که بهترین، اندیشمندترین، ظریف ترین، خوش سلیقه ترین و با اخلاق ترین فرد از نظر مدیر باشد تا بتواند ارتباط بین دستگاه ها و ارتباط دستگاه با مخاطبین را ایجاد کند، در این میان روابط عمومی ها برای حل مشکلات خود باید پیش قدم شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مطرح کردن و تبیین کردن موضوعات و مشکلات روابط عمومی با مدیران و ارائه ی راهکار می تواند راه گشا باشد، ما هم از جانب مدیریت ارشد استان در شورای اداری به مدیران در این خصوص توصیه و تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان روابط عمومی امین مدیران هستند

مسئولان روابط عمومی امین مدیران هستند