مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 14:052016-05-26اقتصادي

تلاش مسئولان اردبیل برای کاهش میزان مصرف جوش شیرین در نانوایی ها


استفاده از جوش شیرین در نانوایی های اردبیل 90 درصد کاهش یافته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما فرماندار اردبیل در جلسه شورای آرد و نان اردبیل گفت : با اقدامات مؤثر و پیگیریهای مداوم تمامی عوامل و دست اندرکاران در حوزه آرد و نان از جمله تعزیرات ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، بهداشت و سایر دستگاههای متولی استفاده از جوش شیرین به بیش از 90 درصد کاهش یافته است که انشاءالله با پیگیریهای مداوم به 100 درصد می رسد که این مورد اثر بسیاری در سلامتی مردم دارد.

جواد زنجانی بر رقابتی کردن و عرضه نان مرغوب در آزادپزها نیز اشاره کرد و افزود : اکثر 227 نانوایی آزادپز شهر اردبیل دارای پروانه و مجوز هستند و آنهایی هم که بدون پروانه هستند باید برای اخذ پروانه از واحد صنفی و دستگاه متولی خود اقدام نمایند .

رییس شورای اداری شهرستان اردبیل با تأکید بر افزایش کیفیت نانوایی ها گفت : به لحاظ استفاده بهینه از فضاهای نانوایی ها و سودآوری برای فعالین در این صنعت باید نانوایی های چند منظوره تشویق و تسهیلاتی در این مورد در نظر گرفته شود .

فرماندار اردبیل از برنامه ریزی مطلوب برای ماه مبارک رمضان و تمهیدات لازم برای این ایام و تعطیلات پیش رو اشاره نمود و بر لزوم برنامه ریزی مطلوب جهت رسیدن به استانداردهای لازم در مصرف نان تأکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مسئولان اردبیل برای کاهش میزان مصرف جوش شیرین در نانوایی ها

تلاش مسئولان اردبیل برای کاهش میزان مصرف جوش شیرین در نانوایی ها