مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 21:562016-05-15سياسي

ثمره هاشمی در مشهد: آمریکا بزرگ ترین و اصلی ترین نظام عملیاتی صهیونیست هاست


دستیار ارشد رییس جمهور در دولت نهم و دهم، آمریکا را بزرگ ترین واصلی ترین نظام عملیاتی صهیونیست در رسیدن به اهدافش معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، مهندس مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور دولت نهم و دهم امشب در همایش صهیونیست ستیزی در حسینیه معین الضعفا مشهد گفت: مغز متفکر شیاطین غرب اسراییل است.

وی افزود: دشمن شناسی یک امر لازم و ضروری است که در رابطه با اسراییل باید به آن اهتمام ورزید.

ثمره هاشمی گفت: تمام تلاش اسراییل ایجاد یک حکومت در مقابل حکومت الهی است که منجر به فرمانروایی و سلطه به همه جهانیان شود.

وی با اشاره به اینکه انگلیس یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیست است گفت: در قرن 19 سردمداران نفوذی انگلیسی تشکیل اسراییل را رقم زدند.

وی در رابطه با نقش انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: همان طور که پلیدی صهیونیست ها باید در دنیا افشا شود خباثت ها و نقش انگلیس هم در این جریانات باید افشا شود.

وی اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از استقرار حکومت حق تلاش های وسیعی انجام داده و برای سست کردن پایه های اعتقادی و ایدئولوژیکی اقدامات را انجام داده است.

وی در رابطه با اقدامات صهیونیست ها در رابطه با حق جلوه دادن خود گفت: آن ها مستنداتی که بر پایه حق بناشده اند را به تورات نسبت می دهند و به دنبال ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره هاشمی در مشهد: آمریکا بزرگ ترین و اصلی ترین نظام عملیاتی صهیونیست هاست

ثمره هاشمی در مشهد: آمریکا بزرگ ترین و اصلی ترین نظام عملیاتی صهیونیست هاست