مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:052016-05-13سياسي

امام جمعه موقت اهواز: رمز اقتدار کنونی کشور استمرار روح انقلابی است


امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب رمز اقتدار کنونی کشور را استمرار روح انقلابی دانسته اند و شرط موفقیت ما در این میدان کنونی را حفظ روحیه انقلابی عنوان کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه امروز، جمعه 24 اردیبهشت ماه اظهار کرد: یکشنبه 26 اردیبهشت ماه یادواره شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا برپا می شوند که نشانه و مصداق تقوامداری است؛ درود بر کسانی که یاد شهدا را زنده نگه می دارند.

اگر وعده های الهی را باور نکنیم، وعده های شیطان را باور می کنیم و راه سومی برای ما وجود ندارد یعنی اگر در راه خدا نباشیم در مسیر شیطان گام برمیداریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد سال 92 در اجلاس جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: ایشان در این اجلاس فرمودند روزی که اسلام در ایران پیروز شد و آمریکا را شکست دارد اهل علم و حکمت فهمیدند که اگر صبر و بصیرت داشته باشیم فتوحات دیگری در پیش خواهیم داشت و دشمنان ما نیز معترف اند که ما با اعتماد به وعده های الهی و صبر و مقاومت به موفقیت دست یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اهواز: رمز اقتدار کنونی کشور استمرار روح انقلابی است

امام جمعه موقت اهواز: رمز اقتدار کنونی کشور استمرار روح انقلابی است