مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 01:102016-05-10فرهنگي

تلویزیون حالت مافیایی پیدا کرده


ابراهیم آبادی، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون که بعد از مدت ها قرار است با سریال جدید محمدحسین لطیفی به تلویزیون بازگردد، با بیان اینکه «مدتی است فضای تلویزیون حالت مافیایی پیدا کرده است»، - ابراهیم آبادی، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون که بعد از مدت ها قرار است با سریال جدید محمدحسین لطیفی به تلویزیون بازگردد، با بیان اینکه مدتی است فضای تلویزیون حالت مافیایی پیدا کرده است ، خاطرنشان کرد: ما بازیگران تحصیلکرده و با سواد زیادی در کشورمان داریم که متاسفانه آنها را نادیده می گیریم.

وی که خود تئاتر تدریس می کند در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا درباره اینکه چه پیشنهادی در جهت پیشرفت صداوسیما دارد؟ با برشمردن ضعف های تلویزیون مطرح کرد: به نظرم هیچ اتفاقی بدتر از این نیست که یک گروه هنری حالت مافیایی داشته باشند.

متأسفانه در حال حاضر تلویزیون ما یک حالت مافیایی پیدا کرده است و یک عده دور هم جمع شده اند و ما فقط همان ها را می بینیم؛ این در حالی است که مردم اینگونه نمی پسندند؛ به عنوان مثال من مدتی پیش که به یکی از کشورهای خارجی سفر کردم مدام از من سوال می کردند که آیا ایران فقط همین بازیگران را دارد؟ به نظرم این اتفاق یکی از عیوب بزرگ ماست که بازیگرانمان تکراری هستند؛ در حالی که ما بازیگران تحصیلکرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون حالت مافیایی پیدا کرده

تلویزیون حالت مافیایی پیدا کرده