مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 07:512016-04-10فرهنگي

سکوت دولت تدبیر در مقابل ماهواره/ نقش ارشاد در جلوگیری از تخلف صاحبان فیلم ها


سخنگوی وزارت ارشاد بارها تبلیغات در ماهواره را تخلف خوانده است اما تاکنون هیچ عزمی برای جلوگیری از تبلیغات فیلم ها در شبکه های معاند در این وزارتخانه دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینما تئاتر "، فیلم های سینمایی اکران نوروزی در شرایطی به تبلیغات خود در شبکه های ماهواره ای ادامه می دهند که هیچ عزمی برای جلوگیری از تبلیغات فیلم ها در شبکه های معاند در وزارت ارشاد که تنها نهاد حاکمیتی و نظارتی در کشور است دیده نمی شود.

این در شرایطی است که وزارت ارشاد خود به تخلف در این خصوص اعتقاد دارد و حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها(13آذر 94) درباره هرگونه همکاری با شبکه های ماهواره ای را تخلف خواند و گفت: از دیگر تخلفات ارسال آگهی به شبکه های ماهواره ای از جمله کالاهای مصرفی، بهداشتی یا آگهی برای نمایش فیلم است که در صورت شناسایی این اقدام، عواملی که مبادرت به ارسال آگهی می کنند، پیگیری می شوند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه و مخابرات، تمام آگهی ها، اخبار و گزارش ها را رصد کرده تا چنانچه تخلفی صورت گرفته و محرز شود، تا مرحله لغو پروانه کالا های تبلیغاتی پیش بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت دولت تدبیر در مقابل ماهواره/ نقش ارشاد در جلوگیری از تخلف صاحبان فیلم ها

سکوت دولت تدبیر در مقابل ماهواره/ نقش ارشاد در جلوگیری از تخلف صاحبان فیلم ها