مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1395 ساعت 10:412016-04-03بين الملل

کوره آ: اکوادور به دنبال تسریع روابط تجاری با اتحادیه اروپا است


رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو به نقل از رییس جمهور اکوادور اعلام کرد که این کشور اقدامات لازم برای تسریع روند برقراری یک توافقنامه اقتصادی با اتحادیه اروپا را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، رافائل کوره آ رییس جمهور اکوادور روز گذشته در سخنانی اعلام کرد که اقدامات لازم برای تسریع روند برقراری یک توافقنامه اقتصادی با اتحادیه اروپا که فرصت اعطای ترجیحات تعرفه ای برای اکوادور را فراهم می کند، انجام داده است.

رییس جمهور اکوادور در این رابطه گفت: در صورتی که تا قبل از ماه دسامبر سال جاری موفق به برقراری این توافقنامه با اتحادیه اروپا نشویم، ترجیحات تعرفه ای که بازار اصلی غیر نفتی ما را تشکیل می دهد، از دست خواهند رفت.

کوره آ اذعان داشت که دولت وی به سختی کار می کند و تاکنون چندین جلسه ارزیابی را برگزار کرده و برای تسریع تشریفات و کارهای اداری دستورالعمل های شفاف و روشنی را ارائه داده است اما در حال حاضر اروپا باید کمیسیون و پارلمانی متشکل از 27 کشور که به زبان های مختلف صحبت می کنند، تشکیل بدهد.

به گفته رییس جمهور اکوادور، وزیر تجارت اکوادور و دیگر اعضای دولت در روز 4 آوریل سال جاری ( 16 فروردین95) با کمیسر تجارت اتحادیه اروپا تشکیل جلسه خواهند داد؛ علاوه بر این افراد مذکور در روز 20 آوریل سال جاری &#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره آ: اکوادور به دنبال تسریع روابط تجاری با اتحادیه اروپا است

کوره آ: اکوادور به دنبال تسریع روابط تجاری با اتحادیه اروپا است