مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 03:562016-03-16اقتصادي

فارس گزارش می دهد آبشار تزرج، نگین سبز شمال استان هرمزگان


آبشار زیبای تزرج یکی از تفرجگاه های بسیار زیبا که در نواحی شمالی استان هرمزگان قرار دارد و همه ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای صدها گردشگر داخلی و خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از حاجی آباد، اگر به مسیر اصلی جاده سیرجان-بندرعباس سفر کرده باشید حدود 170 کیلومتری شمال بندرعباس شهرستانی به نام حاجی آباد وجود دارد که دارای قابلیت های بسیار منحصربه فرد است.

شهرستان نخل خیز حاجی آباد که بخشی از مناطق نادر استان هرمزگان محسوب می شود در حوزه نخیلات و کشاورزی و.

حرف هایی برای گفتن دارد.

به گونه ای که نود درصد محصول گندم و همچنین تولید خرمای پیارم که مرغوبترین خرمای جنوب ایران به شمار می رود از این شهرستان برداشت می شود.

از دیگر ویژگی های این مناطق در استان هرمزگان، وجود آبشارها، رودخانه ها و چشمه های پرآب است که طراوت و زیبایی خاصی را برای مردم و مسافران این مناطق به ارمغان آورده است.

چشمه و آبشار زیبای تزرج که به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی بندرعباس به سیرجان هر ساله پذیرای بسیار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی است از جمله این مناطق است.

این آبشار در 20 کیلومتری شهرستان حاجی آباد و در 170 کیلومتری شمال بندرعباس واقع شده است که با طی کردن این مسیر و عبور از نخلستان های انبوه و ارتفاعات روستاهای همجوار نمایان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آبشار تزرج، نگین سبز شمال استان هرمزگان

فارس گزارش می دهد آبشار تزرج، نگین سبز شمال استان هرمزگان