مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 15:012016-03-14اقتصادي

توسط فرمانده انتظامی آمل: راز قتل بانوی 60 ساله بابلی تشریح شد


فرمانده انتظامی آمل راز قتل بانوی 60 ساله بابلی را که در شهر آمل به قتل رسیده بود، تشریح کرد.

- ولی الله گنجیان مقدم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان آمل اظهار کرد: روز شنبه هفته جاری، گزارشی مبنی بر مفقودی بانوی 60 ساله بابلی که به آمل سفر کرده و دیگر به خانه بازنگشته بود، اعلام شد.

وی با بیان اینکه خانواده فرد مذکور در جریان سفر او بوده اند، افزود: این بانوی 60 ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم های مذهبی بود، در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن 50 ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر او به شهر آمل شد.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: بانوی مذهبی اهل بابل زمانی که به منزل زن آملی وارد شد، همسر او با دیدن طلاهای زیادی که در دست میهمان خود دید، نقشه شومی را در سر پروراند.

گنجیان‎مقدم افزود: مرد 50 ساله، پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی 60 ساله را به قتل رساند و پس از خارج کردن طلا و جواهرات او، مقتول را در حیاط منزلش به آتش کشید.

فرمانده انتظامی آمل گفت: زن و شوهر ساکن آمل پس از رها کردن جسد مقتول در حاشیه شهر، طلاهای وی را که ارزش زیادی داشت، به زرگر مالخر فروخته که زرگر یک بار سابقه مالخری داشته است، زن و شوهر قاتل در نخستین اقدام، با بخشی از پول فروش طلا و جواهرات مقتول، دو گوشی تلفن همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط فرمانده انتظامی آمل: راز قتل بانوی 60 ساله بابلی تشریح شد

توسط فرمانده انتظامی آمل: راز قتل بانوی 60 ساله بابلی تشریح شد