مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 20:102016-03-06سياسي

جنگ امروز سخت تر از جنگ های فیزیکی


جنگ امروز سخت تر از جنگ های فیزیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما نویسنده برگزیده حوزه دفاع مقدس در چهارمین یادواره 13 شهید دانشجو دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دین اسلام و فرهنگ دینی ما سرشار از الگوهای ناب است و شهیدان باکری، همت، چمران، شیرودی و هزاران شهید دیگر با بهره گیری از فرهنگ اسلامی به الگویی برای جوانان ایران تبدیل شدند.

سید علی حسینی منجزی افزود: تغییر در روحیه، تغییر در رفتار را به دنبال دارد و مطالعه در زندگی و وصیت نامه های شهیدان روزنه جدیدی به زندگی جوانان ما باز می کند.

سید علی حسینی منجزی با اشاره به خاطرات دوران اسارت خود گفت: با مقاومت و دلاورمردی اسیران ایرانی اردوگاه به دانشگاه تبدیل شد و هر کسی در هر رشته ای که مهارت داشت به دیگری آموزش داد، به طوری که در اردوگاه 2 هزار و 700نفری، 700 نفر حافظ قرآن کریم شده بودند.

روح الله رفیعی، مستند ساز و کارگردان جنگ سوریه و عراق نیز با اشاره به وضع اوضاع داخلی عراق و سوریه گفت: در سوریه شیعه و سنی در کنار هم ایستاده اند و از آرمان های اسلامی و دینی و حرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند و الگوهای دوران دفاع مقدس به الگوهایی جهانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز سخت تر از جنگ های فیزیکی

جنگ امروز سخت تر از جنگ های فیزیکی