مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 11:252016-03-05ورزشي

گاف بزرگ دولت احمدی نژاد در فوتبال


انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران درحالی قرار است 11 اردیبهشت 95 برگزار می شود که با انگشت گذاشتن سازمان بازرسی بر روی یک خلاء قانونی بزرگ بازمانده از دولت نهم، - انتخابات این فدراسیون را دچار ابهام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1385 سال تلخی برای فوتبال ایران بود.

سالی که فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا تعلیق شد و بعد از آن کمیته ای 6 نفره مسئول تدوین اساسنامه جدید فدراسیون شد تا فوتبال ایران از تعلیق خارج شود.

سه عضو این کمیته را فیفا و سه عضو این کمیته را دولت انتخاب کرد.

اعضای منصوب فیفا، مهندس صفایی فراهانی، عضو وقت کمیته توسعه فوتبال آسیا و عضو هیات رییسه AFC، محمد خبیری، نماینده وقت AFC در ایران و غفاری رییس کمیته روابط بین الملل وقت فدراسیون بودند.

سه نفری که از سوی ایران برای اساسنامه مشخص شدند نیز محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، کیومرث هاشمی معاون ورزش قهرمانی سازمان تربیب بدنی سابق و علی رغبتی دیگر معاون سازمان بود.

این 6 نفر در نهایت اساسنامه ای را نوشتند و برای اجرایی شدن و قانونی شدن اساسنامه، آن را جهت تصویب به هیات دولت فرستادند.

بعد از جلسه هیات دولت با ریاست پرویز داوودی معاون اول محمود احمدی نژاد اعلام شد که هیات دولت این اساسنامه را تایید کرده و این اساس نامه می تواند اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف بزرگ دولت احمدی نژاد در فوتبال

گاف بزرگ دولت احمدی نژاد در فوتبال