مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اسفند 1394 ساعت 10:152016-02-23اقتصادي

محکومیت دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت


عاملان قتل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیش تر حکم قصاص و حبسشان از سوی دیوان عالی کشور نقض شده بود، دوباره به قصاص و حبس محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، 19 تیر سال 92 بود که رسانه ها از به قتل رسیدن معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خیابان سبلان تهران خبر دادند؛ قتلی که احتمال می رفت ترور باشد و به همین خاطر وزیر اطلاعات در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات برای کشف راز جنایت کلید خورد.

فرضیه به قتل رسیدن صفدر رحمت آبادی، معاون وزیر صنعت توسط گروهک های تروریستی پس از تحقیقات بیشتر رد شد تا اینکه 48 ساعت بعد از وقوع حادثه، رییس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان قتل صفدر رحمت آبادی خبر داد و گفت: به دنبال حادثه قتل معاون وزیر صنعت در شامگاه 19 آبان ، بلافاصله کارآگاهان دست به کار شدند و پس از 48 ساعت عملیات مستمر و سازماندهی شده و یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند قاتل را در منطقه شرق تهران و در داخل منزل مسکونی اش دستگیر کنند.

در ارتباط با این حادثه، یک مرد و زن دستگیر شدند و پس از انجام تحقیقات، بازپرس پرونده برای مرد به اتهام مباشرت در قتل و برای همسرش به اتهام معاونت در قتل، قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت

محکومیت دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت